top of page
  • Nanna Philbert

Pilotindlæg


Velkommen til bloggens allerførste indlæg!

Mit navn er Nanna Philbert. Jeg har efter lang tids overvejelse besluttet, at jeg vil lave en blog hvorigennem jeg kan formidle og dele min passion for velvære og herunder mad. Min kærlighed til mad er stor og derfor vil jeg gerne dele mine madkreationer og fif til generelt velvære med alle, som kunne have lyst til at benytte sig deraf. Min filosofi omkring kost og motion er, ligesom med så mange andre aspekter af livet, at der skal være balance og at man aldrig skal gøre noget, der bringer mere ulykke end glæde - man skal altså ikke spise sundt og træne fordi det er en pligt, men fordi man nyder det og kan se et udbytte af det i form af velvære. Med denne blog vil jeg gerne inspirere andre, mens jeg samtidigt kan udforske og udvikle min egen viden omkring, hvad velvære egentligt er, og hvordan god sund mad kan bidrage til et godt velvære. Jeg håber, at I har lyst til at læse med.

Chokolade/banan protinpandekager


18 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page